Fantazie je sice potvora, ale když si dělá, co chce, je s ní docela prča...

REVIEW: Kuroshitsuji 1+2

19. března 2014 v 15:14 | Yukikohime-sama ˘^˘ |  Review
Tak jsem konečně dokoukala obě série Kuroshitsuji a jsem ráda! Bylo to opravdu suprové anime! Mám ráda takové ty záhadné anime, ale jaksi mi jich pořád ubývá a už pořádně ani nevím co sledovat. Každopádně moje nejoblíbenější postava byla.. Já mám tři oblíbence. Vlastně čtyři.Pluto, Undertaker, Grell a Sebas-chan! Grell protože je to prostě retardovaný úchyl jako já a Sebas-chan, páč je ten záhadný a tajemný sluha, kterej zatraceně dobře vypadá! Pluito je malý ňuňatý nahatý stvoření, osobně si myslím super mazlící stroj. A myslím že o Undertakerovi nemusím ani mluvit, je to prostě sugee~~~~! A teď moje názory na obě série.
Ale ještě popis příběhu. Ciel je dvanáctiletý sirotek z vysoce postavené rodiny. Rodiče mu zahynuli při požáru jeho sídla a poté se nějakou dobu vytratil. Vrací se do sídla spolu se záhadným sluhou, který je ve skutečnosti démon. Cial a jeho nový démonský sluha Sebastian spolu uzavřou smlouvu. V ní se domluvili, že dokud nezabijou vrahy jeho rodičů, bude ho Sebastian poslouchat na každé slovo.
První série byla velmi dobrá, má prostě svůj příběh a je to k zamyšlení, jelikož nechci spoilerovat, tak nic moc vám o tom říkat nebudu. Akorát u mě nastal problém, že pokud Sebastian není s Cielem, tak je pro mě anime o hodně nudnější. Prostě jsou to hlavní postavy, který mají být spolu. Víc k této sérii nemám co říct, jelikož se mi více líbila druhá.
OMFG! Super, super, super a víš co kurde?! Ještě jednou super! Tenhle příběh se mi líbil o hodně víc než minulý, i když jsem se do něj několikrát zamotala. Pořád se tam něco dělo, pořád jsem měla nějaký ten důvod to anime prostě dosledovat. I když Ciel neby se Sebas-chanem, tak mi to nevadilo, což je pro mě velký úspěch. Ale ta malá sviňka Aloisovská mi trhala žíly! Já ty vole být s ním pět minut tak by mě musel Claude zabít, protože bych už ho nejmíň několikrát nakopala do toho jeho dokonalýho zadku! Na to, jakej byl strašnej chudáček, tak byl vychcanej až...! Ale stejně to byla úžasná série!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.